ନାହିଁ ତୁମ ନାଁ ମନ୍ଦିର କିନ୍ତୁ ଦେବତା ତୁମେ କୋଟି ଭାରତୀୟଙ୍କ ହୃଦୟର ତୁମେ ହିଁ ଦେବତା,ତୁମେ ହିଁ ନାହିଁ ତୁମ ନାଁ ମନ୍ଦିର କିନ୍ତୁ ଦେବତା ତୁମେ କୋଟି ଭାରତୀୟଙ୍କ ହୃଦୟର ତୁମେ ହିଁ ଦ...
ମାଟି ମାଟି
ମାଁ ମାଁ
ସରସ୍ବତୀ ଦେବୀ ନମସ୍ତୁତେ ସରସ୍ବତୀ ଦେବୀ ନମସ୍ତୁତେ
ଭାରତୀ ସ୍ତବ ଭାରତୀ ସ୍ତବ